czwartek, 21 kwietnia 2016

Relacje z testowania szamponu i odżywki Aussie 3 Minute Miracle Moisture.

Jakiś czas temu założyłam sobie konto na stronie ,,Everydayme'' i już mogę się pochwalić tym, że dostałam się do grona ambasadorów szamponu i odżywki Aussie 3 Minute Miracle Moisture.

Aussie 3 Minute Miracle Moist

 Żebyście widzieli  moją radość czytając e-mail, że zostałam wybrana. Najpierw rzuciłam się na męża ściskając go mocno, a następnie machałam rękoma. 
     Po kilku dniach kurier przywiózł paczuszkę, a w niej: 



W zestawie projektu znajdowało się:

Do własnego użytku:
-  intensywna odżywka Aussie 3 Minute Miracle Moisture 250 ml
- szampon Aussie Miracle Moist 300 ml
- przewodnik projektu
- książeczka ,,badanie opinii''.
Do przekazania innym:
- 5 odżywek Aussie Miracle Moist 75 ml
- 5 szamponów Aussie Miracle Moist 75 ml
- 15 ulotek Aussie.




Uśmiech znów zawitał na twarzy, a podekscytowania nie było końca. Zorganizowałam czas dzieciom, a sama siadając wygodnie w fotelu wczytałam się dokładnie w przewodnik projektu. Można się z niego bardzo wiele dowiedzieć. W mojej głowie zostały słowa: 
,,Intensywna odżywka 
Miracle Moisture ma najsilniejsze
 właściwości nawilżające
 ze wszystkich wariantów
 3-minutowych odżywek Aussie''
Wieczorem zaprosiłam rodzinkę (siostrę oraz brata z rodzinkami ) na weekend. Pogoda była piękna. Rozpaliliśmy grilla i zajadając się pysznościami przeprowadziłam mały wykład. Kładąc paczkę na stół wszyscy rzucili się po próbki i słychać było: ,, mmmm...''. He... To zachwyt nad pięknym zapachem szamponu i odżywki. Nie sądziłam, że owocowe nuty - zielone jabłko, pomarańcza i melon sprawiom, że włosy będą tak świeżo pachnieć. Do tego irys, wanilia i piżmo dodały im niesamowitej słodyczy. Rozdałam im 3 próbki. Na drugi dzień nie nadążyłam odbierać telefonicznych zachwytów i pytań, kiedy będą mogli je kupić w sklepie. 


Oto uśmiech na twarzy po użyciu szamponu i odżywki.


Kolejną próbkę szamponu i odżywki dałam koleżance w drodze do przedszkola jak zaprowadzałyśmy nasze córcie. Przyznam , że rozmowa trfała nawet w drodze powrotnej, a nawet jeszcze chwilę pod moim domem. Również zaprezentowałam jej historię oraz co zapewnia linia Aussie. Po kilku dniach opowiedziała mi historię i wrażenia jak testowała je z córką. Ostatnią próbkę szamponu i odżywki wraz z ulotką podarowałam bliskiej koleżance. Poszłam do niej ze swoimi córkami, które bawiły się z jej dziećmi, a my oddałyśmy się prezentacji. Jak zwykle nasze spotkanie nie trfało krótko. Po kilku dniach podzieliła się ze mną swoimi spostrzeżeniami po testowaniu.

Ja również przetestowałam szampon i odżywkę #3minutyzAussie,  #BadzBardziejAussie od #EverydayMe. Tak jak moja rodzina i koleżanki jestem zachwycona produktami. W pełni spełniły moje oczekiwania. 

ZALETY :

- piękny zapach,
- bardzo się pieni,
- szybki efekt odżywki,

W EFEKCIE :

- włosy miękkie,
- lśniące,
- doskonale nawilżone,
- odżywka nie obciąża włosów.

W podsumowaniu moje spokojnie stwierdzić, że moje włosy dostały zastrzyk energii. Zarówno ja jak i moja rodzina i koleżanki oraz ich znajomi i rodzina z czystym sercem możemy polecić szampon i odżywkę Aussie. Sami chętnie do niego wrócimy :).

3 komentarze: