wtorek, 26 kwietnia 2016

Jak się zmotywować do diety i ćwiczeń???

Witam was dzisiaj cieplutko, gdyż ostatnie dni nas nie rozpieszczają słońcem :)

 Wiosna się zaczęła tylko wyczekiwać lata, a u mnie z figurą nie najlepiej :/. Po urodzeniu pierwszej córki waga mi dosyć spadła ważyłam 70 kg (piękne czasy). Niestety po drugiej córce już nie było tak fajnie. Nie dość, że nie zrzuciłam wagi z ciąży to od jakiegoś czasu mocno przybyłam na wadze. Próbowałam tyle razy wziąść się za siebie, jednak moja leniwość i brak determinacji zawsze wygrywają.

W tym roku marzy mi się zrzucić troszkę na wadze. Córka bardzo chce jechać nad morze, a ja nie wyobrażam sobie siebie na plaży :/. 

Kupiłam sobie stepper z ruchomymi rękoma i staram się ćwiczyć, jednak też z tym jest różnie. Raz ćwiczę 10 min, drugi raz 20, a są dni,, że wcale. Tak wiem leń ze mnie.

Postanowiłam też unikać smażonego, ale zaczął się sezon grillowy rodzina przy stole, a ja co mam się patrzyć? Nie potrafię odmówić.

Nie jem też od dwóch tygodni od 18, aczkolwiek wczoraj miałam taki dzień (chyba zbliża mi się miesiączka, zawsze tak mam ) nie mogłam się powstrzymać i po 18 zjadłam 3 ciasteczka :(
  
Fatalnie to czytać, co za leń ze mnie.
Sama już nie wiem jak się zmotywować.
Będę dalej próbować.

Odezwę się jeszcze w przyszłości jak mi idzie mój postęp, chociaż jak zawsze pewnie zawalę sprawę.
Jednak pomimo tych pesymistycznych zdań dalej się uśmiecham i zarażam wszystkich, którzy to czytają śmiechem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz