czwartek, 3 listopada 2016

ZOTT PRIMO

Pierwszy jogurt naturalny z dodatkami.


Moja kolejna słodka, ale zarazem zdrowa kampania od trnd.





Zestaw Ambasadora:
  • Przewodnik projektu,
  • Książeczka Badanie Opinii,
  • 3 torby ekologiczne,
  • 8 jogurtów z musli i 8 z owocami dla mnie i rodziny,
  • 8 jogurtów z musli i 8 z owocami dla przyjaciół i znajomych.


Warianty smakowe

Jogurt naturalny + chrupiące szaleństwo:
  • Musli czekolada i banan
  • Musli tropikalne
  • Musli orzechowe
  • Chrupiące miodowe musli

Jogurt naturalny + owocowy zawrót głowy:
  • Soczysta wiśnia
  • Słodka Jagoda
  • Rajska brzoskwinia
  • Słoneczna truskawka

Jogurty te to zupełna nowość na polskim rynku, to pierwszy produkt, który łączy smak jogurtu naturalnego bez cukru z pysznymi dodatkami. Dla mnie najlepszym smakiem okazał się jogurt z dodatkiem jagody. Ogólnie wśród mojej rodziny i znajomych zdecydowanie wygrywają owoce. Jestem jak najbardziej za taką przekąską. Idealna dla dzieci, młodzieży jak i dorosłych. Dużym plusem jest tu duża alternatywa smaków.  Idealne do pracy, szkoły jak i przekąska w domu. Myślę, że zdobędzie wiele miłośników. U nas w domu na pewno zagości nie raz. Polecam wszystkim, którzy chodź trochę myślą o zdrowym odżywianiu. To może być pierwszy krok w tej decyzji :).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz