sobota, 16 lipca 2016

LECH ICE MOJITO

Całkiem nie dawno przyszła do mnie paczka od testmetoo 
z dwoma czteropakami piwa Lech Ice Mojito.

Lech Ice Mojito to najlepsze dla mnie piwo smakowe na rynku. Posiada doskonałe połączenie lekkiej nuty alkoholu z mojito. Schłodzone z lodem świetnie gasi pragnienie oraz orzeźwia. Idealne na spotkania ze znajomymi jak i w samotności. Niezastąpione dla osób nie przepadających za mocnym smakiem alkoholu. Jako piwo smakowe nie ma sobie równych. Pyszny smak sprawia, że sięgają po niego osoby  młode jak i starsze. Radler godny polecenia. Na pewno nie raz jeszcze po niego sięgnę.
Składniki: piwo (40%), napój o smaku mohito (60%, składniki: woda, cukierm kwas cytrynowy - regulator kwasowości, naturalny aromat rumowy z innymi naturalnymi aromatami (uzyskany w 79% z rumu Jamaica), naturalny aromat limonki, naturalny aromat mięty pieprzowej). Zawiera słód jęczmienny.
Dostępne w butelkach zwrotnych o pojemności 0,5l oraz w puszkach o pojemności 500ml i 330ml.

2 komentarze:

  1. Nieźle zapowiada się to piwo Lech. Ja na swoją testerską przesyłkę jeszcze czekam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuć smak mięty, jednak ja ją lubię, więc dla mnie jest super :)

    OdpowiedzUsuń