poniedziałek, 6 czerwca 2016

Monte Balance - testowanie od trnd.

Monte Balance:

zbalansowany

 i pożywny sposób na 

smaczną przekąskę.




Mój zestaw startowy zawierał:

  • przewodnik projektu
  • Książeczka ,,Twoje badanie opinii'
Sama zakupiłam:
  • 3 opakowania Monte Balance (6x55 g) dla mnie i rodziny
  • 3 opakowania Monte Balance (6x55 g) dla moich znajomych i przyjaciół oraz ich dzieci.
Monte Balance to połączenie jedynego w swoim rodzaju mlecznego kremu, kuszącej czekolady i zdrowych orzechów z mniejszą niż w dostępnych na rynku deserach zawartością cukru i tłuszczu, za to z większą zawartością białka.

Znajdziemy w nim:
  • prawie 30% mniej kalorii niż w klasycznym Monte
  • 50% mniej tłuszczu oraz mniejszą zawartość cukru
  • 36% więcej białka w porównaniu do klasycznego Monte
Nie zawiera on, zaś:
  • Barwników
  • Żelatyny
  • Konserwantów
  • Glutenu
Sklepy, w których możemy zakupić Monte Balance:
Auchan
Carrefour
Eko
Elea/Simply
Leclerc
Piotr i Paweł
Intermarche
Stokrotka
Tesco

Podsumowanie i moja ocena:

Tak jak wyżej pisał deser zawiera dwie warstwy. Dolna: czekoladowo-orzechowa oraz górna: mleczna. Ma on delikatny smak ( nie za słodki, ale też nie mdły). W swojej konsystencji przypomina nieco budyń. W moim przypadku to plus, ponieważ moje córki wolą gęstszą masę. W smaku bardzo pyszny, a do tego pożywny. Jedynym minusem jest dla mnie bardzo małe opakowanie. Córki jadły dwa na raz :). Co najważniejsze nie broniłam im tego, ponieważ nie zawiera złych składników i jest zdrowszy od innych. Podsumowując mam o nim pozytywne zdanie i polecam wszystkim, którzy dbają o zdrową dietę swoją oraz swoich dzieci.






6 komentarzy:

  1. Ja też mam o nim dość dobre zdanie. Jednak nie do końca jestem przekonana co to karagenu w składzie. Jednak porównując go do podobnych tego typu produktów, jest naprawdę ciekawą propozycją :)
    Zapraszam tez do siebie. Również podzieliłam się swoją opinią o Monte Balance (http://biorepodlupe.blogspot.com/2016/06/monte-balance-firmy-zott.html)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również przede wszystkim za mniejszą ilość tłuszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również przede wszystkim za mniejszą ilość tłuszczu :)

    OdpowiedzUsuń